Produktresultat: N.R.G.

För 5 dagar sedan började jag använda en tablett som heter N.R.G. Denna tablett är en riktig energikick i kompakt format, och dess effekt är helt otrolig!

Lite kort om produkten: N.R.G. är tillverkad av Guarana, en växt som indianerna använt sig av i århundranden för dess uppiggande, uppfriskande egenskaper. Denna tablett kan tas 2-3 gånger per dag när man känner att man behöver lite extra energi. Till skillnad från många andra uppiggande preparat som finns på marknaden så innehållar N.R.G. inget tillsatt koffein, däremot innehåller de naturligt koffein ifrån örterna.

Förutom dess uppiggande egenskaper så kan nämnas att Guarana kan ha en inflammationshämmande effekt och lindra t.ex. huvudvärk och mensvärk. VIKTIGT ATT NOTERA: N.R.G. är ingen medicin, och ska heller inte behandlas som en sådan och/eller bytas ut mot medicin du idag använder! N.R.G. är ett kosttilskott och inget annat.





Mitt resultat: Nästan omedelbart efter intaget av den första tabletten kände jag mig energisk (utan överdrift!). Jag bokstavligt talat kände hur det "spirade" i kroppen, och den dagen var den mest effektiva jag ditills haft! Sedan dess har energin legat på topp, och jag har fått otroligt mycket uträttat!

Efter att jag fick tipset om att N.R.G. även kan ha en viss effekt på värk så har jag faktiskt märkt av även den effekten. Jag kan nämna att det är länge sen vanliga värktabletter som Alvedon, Ipren och Ibumetin etc. slutade hjälpa mig vid den nästan konstanta ryggvärken jag har.

I lördags morse vaknade jag med ryggvärk. Tänkte inte så mycket över detta eftersom det hör till vanligheterna. Jag klev upp, tog min morgonranson av tabletter och hoppade in i duschen. När jag klev ut ur duschen var ryggvärken helt borta! Det har aldrig hänt förut.

I söndags, efter att ha suttit på ett seminarium i 2 dagar smög sig ryggvärken på igen. Jag tog en N.R.G. och en stund senare var värken borta. Helt otroligt! VIKTIGT ATT NOTERA: N.R.G. är ingen medicin, och ska heller inte behandlas som en sådan och/eller bytas ut mot medicin du idag använder! N.R.G. är ett kosttillskott och inget annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0