Produktresultat: Niteworks

Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag hade ett spännande produktresultat att dela med mig av. Produkten jag har provat den här gången är Niteworks, och den har jag provat på två olika sätt. Dels det "traditionella sättet" och dels ett som jag snappade upp ett av vår organisations Team Call en gång för länge sedan.

Men först lite bakgrundsinfo. Niteworks är ett målinriktat kosttillskott som inriktar sig på hjärtat. Den här produkten rekommenderas först och främst för män och kvinnor som passerat 40-45 års strecket, men självklart passar det även bra för unga människor!

Niteworks innehåller L-arginin och L-citrullini, två olika aminosyror som tillsammans verkar för att underlätta blodflödet och transporteren av syrerikt blod runt om i vår kropp. Niteworks innehåller även C- och E-vitamin, folsyra och citronmellis som alla på sitt sätt hjälper till att förbättra produktens resultat.

Varför ska man då använda produkten? När vi blir äldre kan våra vener och artärer bli mindre flexbila och få svårare att transportera syrerikt blod, och det leder alltså till dålig blodcirkulation. Niteworks används i förebyggande syfte för just detta. VIKTIGT ATT NOTERA är dock att Niteworks INTE är något läkemedel, och ska absolut INTE användas som sådant eller ersätta annan behandling. Niteworks är ett tillskott, och ska ALLTID användas som ett sådant.








Så till mina produktresultat. Först använde jag Niteworks enligt tipset jag snappade upp via ett Call. Tipset var att man skulle dricka ett glas Niteworks på morgonen för att på så sätt hjälpa cirkulationen på traven under dagen. Kvinnan som berättade om detta hade själv fått otroliga resultat, så jag tänkte varför inte jag?

Sagt och gjort, jag började dricka Niteworks varje morgon. Snabbt, lätt och smidigt. Smakar gott dessutom! Den tredje dagen fröst jag inte längre om fötter och händer, vilket jag ALLTID gör annars. Oavsett om jag är inne eller ute. Först ca 12-13 timmar efter att jag druckit det på morgonen så började mina händer bli lite kalla. Det kallar jag otroligt!!

Efter att ha använt produkten på detta sätt i en veckas tid tog jag några dagars uppehåll för att sedan starta igen, men denna gången på det "traditionella sättet", dvs. dricka ett glas innan sänggåendet. Detta är bra för att Niteworks under natten hjälper kroppen att återhämta sig, och man ska även sova bättre. När jag började testa produkten på det här sättet hade jag under flera nätters tid sovit otroligt dåligt, inte haft någon ro i kroppen överhuvudtaget. Första natten sov jag som en stock och vaknade pigg, glad och utvilad! Andra natten likadant... Tredje natten likadant! Då insåg jag att den här produkten verkligen fungerar, och att den alltid kommer att finnas med mig! En god natts sömn är värt mycket här i livet, och om man dessutom tänker på att den kan  hjälpa till att förebygga cirkulationsbesvär -ja, det är ju inget att ens fundera på!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket fantastiskt resultat!! Bra att du provat bägge delar :)



man kan även använda den inom träningen. Blir jättebra resultat =)

2011-01-06 @ 19:49:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0