Min produktstory

När jag för första gången kom i kontakt med Herbalife för 2 år sedan så hade jag ganska nyligen flyttat ifrån min dotters pappa. Dottern var nyss 1 år fyllda och jag var helt slutkörd. Slarvade med maten, slarvade med sömnen. Slarvade med allt! Jag hade urusel ekonomi eftersom jag helt plötsligt var ensamstående och pluggade heltid. Studiebidraget räckte inte långt, och inte hann jag heller att jobba så mycket som jag ville.

Kroppsligt sett mådde jag också dåligt, eftersom jag vägde för lite och under flera års tid hade velat gå upp i vikt. När jag kom i kontakt med Herbalife var jag först väldigt skeptisk, men så fick jag det hela presenterat för mig och jag tänkte "jag har ju inget att förlora på att prova". Så sagt och gjort, jag provade. Den första månaden gick jag upp 5 kg! Jag blev mycket piggare och gladare, fick lättare för att skratta och kände mig på det stora hela som en mycket bättre mamma och människa.


Idag använder jag Herbalifes produkter för att bli piggare och säkerställa ett optimalt näringsintag varje dag. Min mage som alltid har krånglat (om jag har fått gått på toa och gjort "nr 2" två gånger i veckan så har jag tidigare varit överlycklig!!!) fungerar nu som den ska. Jag är pigg från morgon till kväll och sover otroligt gott om nätterna. Min energinivå är på topp. Min aptit har blivit mycket bättre och sötsuget har totalt försvunnit. Jag har tack vare Herbalifes örtdryck dessutom lärt mig att dricka vatten och får därigenom i mig mina 2 liter om dagen utan problem. Och allt detta tack vare en supergod och näringsrik frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0