Ännu en produktiv dag!

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen; DET GÅR BRA FÖR MIG NU!


Idag har jag hunnit med rätt mycket, trots att jag har Celia här. Imorse hann jag att fixa klart dokumenten jag pillade med igår. Jag har satt ihop alla mina arkiveringslådor och börjat organisera upp dom. Jag har delat ut 40 flygblad, men insåg att jag behöver dela ut ca 30 till den här veckan, eftersom 2 bostadsområden blev påbörjade utan att alla fick ett blad. Så, imorgon blir det en promenad igen för att dela ut till de sista familjerna. Ingen ska glömmas, vet ni!
Det var också tänkt att jag skulle hänga upp lite rivlappar på ICA idag, men tror ni inte på tusan att dom stängde tidigt?! Och det hade såklart inte jag minsta lilla aning om. Surt sa räven! Men, det är ny dag imorgon. Dock misstänker jag att dom har helstängt då... men det ser jag ju direkt från sovrumsfönstret isåfall.

Just nu håller jag på att skriva ut dessa 30 dokument och funderar över vad mer jag behöver göra idag. Imorgon får jag nämligen besök av en kär vän och hennes sambo, så då tänker jag inte jobba nåt nämnvärt mycket! Möjligtvis lite på kvällen då, för det är ju så svårt att låta bli! ;)

Ska ta och organisera upp pärmarna lite. Kanske, fixa i ordning kundregistret och så. Och skriva en ny liten "att köpa" lista, då jag insett att det är vissa småsaker, såsom t.ex. gem och häftapparat, som jag skulle behöva.

Och ja, det var allt för idag. Nu ska jag städa ihop lite mer här hemma så det ser respektabelt ut när fina Martina kommer imorgon <3

Kommer även en liten uppdatering senare, om den fantastiska Niteworks-produkten! Samt recept på  "Herbalife-snoddas" som jag gjorde tidigare ikväll. MUMS vad god den blev =)

Kommentarer
Postat av: Denise

Fick post idag :)

Det såg superproffsigt ut!

Blir nästan avis på dig, du är så duktig!

Dessutom blev jag sugen på chokladbar :)

2011-01-05 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0