Tiden går fort, och snart börjar det på riktigt!

Som ni kan se i föregående inlägg så har jag nu hunnit beta av bra mycket på mina "att göra- och köpa" listor, vilket känns jäkligt bra! Det enda som är kvar att köpa nu är smågrejer, som det egentligen inte är någon panik med riktigt än.

Jag har mycket planer som ska tas tag i direkt efter nyår, och ja.. det känns riktigt bra! Ser fram emot Kick-off'en i Sundsvall den 15-16 januari, för den kommer nog att ge oss alla väldigt mycket värdefull information och inspiration.

Jag har planer inför hur allt ska skötas framöver, och jag sitter och läser på för fulla muggar hur det funkar med momsredovisning osv. framöver här. För tänka sig, jag är snart egenföretagare! Lilla Linda håller på att bli vuxen, och det ser jag fram emot. Herbalife öppnar så många dörrar för mig så ni anar inte :)

Det enda jag har kvar nu, egentligen, är pappersarbete och planering. Preliminärt datum för min Grand Opening är torsdagen den 13e januari, mer info om detta kommer framöver. Men ni ska veta att ni alla är hjärtligt välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0