Lånet är beviljat och därmed startar mitt nya liv

Det är nu det blir på allvar, allt det här. Det är två år sedan jag för första gången kom i kontakt med Herbalifes underbara produkter, och nu ska jag alltså själv göra något av det. Jag ska bli affärskvinna, skulle man kunna säga. Jag ska hjälpa människor att må bra, att ta hand om sig själva och sin kropp -både utsida och insida. Kan det bli bättre?

Planerna inför det kommande året är många, men jag vet att det kommer att bli en riktig rivstart redan i januari! Min Supervisor-order ska läggas, material och diverse annat som behövs för att bedriva en verksamhet ska införskaffas. Det skall ansökas om F-skattesedel och skrivas ut massvis med papper. Det ska planeras, följas upp och utvecklas. Det hålls en 2 dagars Kick-Off i Sundsvall som jag (och några andra ur min uplines organisation) självklart ska deltaga på. Det kommer att ge oss ytterligare en spark i baken och motivation till allt vi ska göra i vår! Sedan ska det också startas upp viktutmaningar (mer info om detta kommer senare, men det är inget ni vill missa!) och i april är det Noliamässan som gäller med scanningar och diverse.

Brev ska skickas ut nu efter nyår till släkt, vänner och bekanta. Det ska planeras inför en Grand Opening hemma hos mig, där alla som vill få mer information om produkterna (och såklart även provsmaka) är välkomna! En trevlig kväll helt utan köptvång. Gamla kunder ska kontaktas, och de kommer även att få ett unikt erbjudande av mig. Jag ska börja erbjuda scanningar, hälsoträffar, shake-partyn och relaxtimmar.

På inköpslistan står bl.a. en skrivare, extra färg- och bläckpatroner samt massvis med papper. Lite mer pärmar kan vara bra att ha, likaså arkiveringslådor, plastfickor och register. Det ska bli ordning och reda på torpet med andra ord! En skänk eller någon typ av vitrinskåp ska också införskaffas, men det lutar åt en fin svart skänk, där produkterna skall förvaras.

I den här bloggen kommer ni som är intresserade att få följa mig i min resa med Herbalife, både vad gäller affärsdelen men också i mitt produktanvändande. Spännande, va?! =)

Och vet ni vad det bästa är? Herbalife erbjuder mig det liv jag vill leva!

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh vad spännande o roligt! Här ska jag hänga med. Och jag önskar dig såklart all lycka!

2010-12-20 @ 22:12:13
URL: http://denander.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men va roligt, lägger genast till denna bloggen bland favoriterna! :) Kommer bli jätteroligt och spännande att få läsa dina framsteg.



Och ett ordspråk inom herbalife;

"The key is planning.. If you fail to plan, you´re planning to fail."

2010-12-20 @ 23:50:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: martina

Kul! Det verkar vara bra produkter och jag önskar jag hade råd att också vara en herbalifare :D får se hur pengarna trillar in till våren:) hur funkar det att skicka varorna isf?

2010-12-21 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0