Nu börjar paniken infinna sig!

Mitt produktlager borde ha anlänt idag. Men, ska det krångla så ska det! Först drogs det 1 öre för lite från mitt konto när beställningen gjordes. Jaha. Ringde och såg till att det ordnade sig dagen efter. Dom trodde att paketet skulle hinna packas och skickas iväg innan trettondagshelgen -vilket det såklart inte gjorde.  Igår har dom äntligen fått iväg paketet till postcentralen, men längre än så har det inte kommit. Paketet är fortfarande kvar i Malmö! Och som om inte det vore nog kom detta meddelande upp idag när jag sökte på mina kolli-id'n... "Störningsinformation: Vi har förseningar i vår paketdistribution, bland annat beroende på fordonsfel, främst i de områden med postnummer som börjar på 40-41, 60-61, 63-73 och 77-82".

Jippi, vad roligt! Jag har kunder som väntar på produkter, jag har 2 stycken inbokade på Wellness-analyser på torsdag (vilka jag inte kan genomföra utan materialet som kommer med ordern). Min Grand Opening som jag hade planerat att ha nu i veckan har jag fått ställa in (vilken tur att jag inte började annonsera i helgen som jag tänkt!!!) och själv är jag också utan vissa produkter som gör att mitt humör och välmående har sjunkit drastiskt de senaste dagarna.

Nu tappar jag orken, tror jag. Nej då, inte riktigt så illa är det. Men visst är det typiskt mig och och min tur? Det var ju den här veckan som passade perfekt för Grand Opening och analyser, eftersom jag är barnledig. Nästa vecka blir svårt, för att hålla i en Grand Opening med en uppmärksamhetskrävande 3 åring är antagligen ingen hit. Att hålla i analyser med en 3 åring hängandes runt benet är inte heller nån hit. Och att skjuta upp alltihop ytterligare 2 veckor?! Nej det går inte.

Att springa runt byn och dela ut ändå fler flygblad känns också lönlöst, för jag kan ändå inte hjälpa några nya kunder igång nu förrän början på nästa vecka misstänker jag. Om någon nappar på flygbladen vill man ju kunna hjälpa dom på en gång, medan lågan fortfarande brinner så att säga.

Nej, nu ska jag sluta vara så sur. Vad hände med det positiva tänkandet, Linda?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt ordnar sig Linda. Som sagt se på saker på den ljusa sidan.

Har du tur så kommer de redan på torsdag eller fredag. Annars ja, då kommer de till veckan.



Men om du inte har jobb inbokat så kanske någon kan komma på dagen när celia är på dagis? Alternativt komma efter du lagt henne.

Allt ordnar sig, bara man har kvar positiva gnistan.

Låter iaf som att du behöver den här helgen ;)



Du gör ett superbra jobb.

Stor kram.

2011-01-11 @ 15:44:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0