Nu är skeppet i rullning

Igår anlände merparten av min order (såklart hade en kartong hamnat lite på villovägar :P men den bör komma imorgon tycker jag) och jag är redo att köra igång!

Nästkommande vecka är nästintill fullspäckad känns det som. Organisationsmöte på måndag kväll, 2 wellness-analyser på tisdag. Första Viktutmanings-träffen på torsdagkväll. Samt jobb på Nipängen ett par dagar. Förhoppningsvis lite nya kunder att starta upp! Ja, det går bra nu! :)

Jag har nu även provsmakat både tomatsoppan och en av våra nya måltidbars! Jag kan varmt rekommendera tomatsoppan till alla er som tycker om tomat! =) När det gäller måltidbars'en så har jag hittills smakat den med smak av röda fruker och bär med yoghurt. SUPERGOD! Och lätt att slänga i sig i farten när man egentligen inte hinner äta!

Jag har även adderat ytterligare en produkt till min "meny", nämligen N.R.G. tabletten. Jag tog första tabletten imorse och märkte genast en stor skillnad!! Mer info om detta kommer om ett par dagar, men jag måste säga det att herregud vilken mirakeltablett! =)

För er som vill kika lite mer på vad jag håller på med, kika in på min hemsida vetja; www.braform.nu kod: li28 eller för att få mer produktinfo www.herbashop.se kod: li28.



Steget till ett nytt liv behöver inte vara stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0