Det går bättre igen

Ursäkta mitt sura inlägg imorse, var inte riktigt på humör då som det verkar nu när jag läste igenom inlägget ännu en gång ;)

I alla fall så verkar det mesta ha ordnat upp sig i alla fall. Jag har fått en paketavi gällande ett Herbalife-paket (dock kan det inte vara hela ordern, men förhoppningsvis innehåller det lite F1, F3, F2 och andra tabletter). Alla 3 kolli-id'n befinner sig just nu i Ånge enligt postens hemsida, så har jag tur finns alla paket på Ica imorgon. Det återstår att se.

Fick dessutom ett samtal från en Sixten på Ånge Transport för en stund sen. Han hade ett paket till mig. Jaha? tänkte jag och väntade in honom. Ett paket från Herbalife? Woot?! Går in och öppnar paketet... och det var visst restordern som kommit. De produkter som alltså var slut när jag la ordern och som skulle komma senare. Dom kom före ordern! Haha. Ja man blir ju bra brydd ibland! :)

Angående wellness-analyserna jag hade inbokade på torsdag så löste det sig i alla fall, eftersom personerna i fråga har ett barn som blivit sjukt och därför måste skjuta upp analyserna. Min Grand Opening får jag nog skjuta upp till nästa vecka, för den här veckan hinns det inte med. Har ju inte annonserat om det än heller. Men jag tänkte flirta hit mamma eller brorsan den dagen det gäller, så kan dom hålla Celia lite sysselsatt tänkte jag.

Jag fick ett samtal tidigare idag också från en som sett min produktannons uppe på Ica. Spännande, spännande. Får se om hon hör av sig något mer idag, annars har jag tänkt följa upp henne imorgon eftermiddag.

Och ja. Jag är lite mer positiv nu än imorse. Överlag är jag oftast glad och försöker se det positiva i allt. Men inte jämt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0