Det är på gång!

Precis som jag har sagt flertalet gånger nu. Det händer saker, och det är så spännande!


Idag la jag min Supervisor-order, vilket är det viktigaste steget i hela processen. Mitt produktlager kommer hem hit på måndag troligtvis, kanske redan på fredag om jag har tur. Hyllan blir hitlevererad på fredag. Igår pratade jag med en prospect som är intresserad av produkterna, och henne ska jag träffa nu till veckan för scanning och Wellness-analys.

Ikväll efter att Celia somnat så har jag sysselsatt mig med att skriva ut dokument efter dokument efter dokument. Är nog uppe i närmare 100 st! Men då har jag skrivit ut i princip allt jag behöver för de här första veckorna och de första kunderna. Imorgon, om tiden finns mellan lek och besök hos min extra-mormor, så ska jag försöka organisera upp det hela i pärmar osv.

Jag har även gjort kundkort som känns bra att ha som grund när man snabbt behöver info som telenr. Ska pilla lite mer på det dokumentet + de "tillhörande" som jag ska ha för en enkel och smidig kunduppföljning och registrering. Ska skicka iväg det till min upline, tillika underbara kollega, Sandra imorgon så hon får se över det hela. Kanske att jag har missat något! Hon har ju varit med i spelet lite längre än mig och kanske ser någon detalj som jag missat :)

Och igår kväll skrev jag ut kundbrev till nuvarande och gamla kunder, där de fick ett fint erbjudande och lite nyheter på produktsidan samt lite annan info. De breven skickade jag iväg idag, så imorgon borde dom dimpa ner i postlådorna hos dem. Spännande! Får se om någon av de gamla kunderna blir inspirerade att köra igång igen! =) Jag har även skickat ut några brev till nära och kära, där jag tipsar om mig själv ;) och dessa fantastiska produkter. Vi får se vad responsen blir när jag följer upp detta!

Och imorgon har jag nog kanske ett spännande produktresultat att dela med mig av här i bloggen... Har nämligen provat en produkt som heter Niteworks (bra för hjärtat och cirkulationen bl.a.), och den har jag provat på två olika sätt! Får se nu imorgon hur det känns, men det verkar lovande! Mer säger jag inte. Eller jo... det är en fantastiskt produkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0