Produktresultat: Herbalifeline

Herbalifeline är vårt Omega 3-tillskott, och jag har länge tänkt att "nehej då, det där är inget jag behöver!". Men jag testade i alla fall, och har fått ett häpnandsväckande bra resultat! Mer om detta snart, först lite allmän information om tillskottet.


Herbalifeline är ett Omega 3-tillskott som hjälper till att bevara ett sunt hjärta. Det innehåller DHA och EPA Omega 3-fettsyror som hjälper till att bidra till ett sunt hjärta som en del av en balanserad och varierad kost. DHA & EPA-fettsyrorna anses vara avgörande för hjärnans funktion och påverkar syn, koordination, humör och inlärningsförmåga. De kan även bidra till att bibehålla sunda halter av kolesterol och triglycerider i blodet och hjälper på så sätt till att kontrollera blodtrycker, stärka immunförsvaret och motverka inflammationer. 

För att slippa den där eftersmaken som många Omega 3 tabletter har, så innehåller denna kapsel essentiella oljor från timjan, pepparmynta och nejlika som minimerar eftersmaken av fisk.

Den här tabletten är perfekt om man vet med sig att man inte får i sig tillräckligt med fet fisk (minst 3 portioner/vecka!)!

VIKTIGT ATT NOTERA: Herbalifeline är ingen medicin, och ska heller inte behandlas som en sådan och/eller bytas ut mot medicin du idag använder! Herbalifeline är ett kosttilskott och inget annat.









Mitt resultat: Jag började använda Herbalifeline för ca 5 veckor sedan efter att jag råkat ut för ett rejält gallstensanfall och därigenom fick ett litet "wake-up call", att nu är det dags att göra förändringar på riktigt! Så sagt och gjort, jag köpte min första burk och började använda kapslarna dagen efter anfallet.  Märkte väl ingen egentlig skillnad till att börja med.... men, så började jag slarva lite med att ta tabletten! Jag var utan kapslarna i nästan 2 hela dagar... och då fick jag ett nytt, litet gallstensanfall. Ännu en reminder -jag måste tänka på vad jag äter! Jag gjorde samma misstag för några dagar sen, slarvade med kapslarna, och fick ännu en liten attack nere i gallregionen av magen. Då insåg jag att den här tabletten verkligen är något jag behöver!

Utöver ovanstående resultat så har jag även fått suveräna resultat på mina leder! Jag har lidit av problem med knäets leder ända sedan jag var 14-15 år, och har alltid haft ont vid väderomslagen vår/sommar och höst/vinter. Efter några veckor med Herbalifeline satt jag och funderade och insåg att jag nu inte haft värk en enda gång, trots att det är soligt, blåser, snöar och regnar om vartannat nu! Ett par dagar senare var jag på utbildning i Sundsvall (slarvade med kapseln, tog den inte som jag skulle under dagen) och när jag satt där inne kände jag hur knäna började värka! Väl hemma på kvällen tog jag ett par kapslar på en gång, och har sedan fortsatt som vanligt. Helt fri från värk, trots att det verkligen är aprilväder här nu!

Så min slutsats är att "jo, jag behöver den här tabletten". Och jag kommer aldrig sluta med den!


VIKTIGT ATT NOTERA: Herbalifeline är ingen medicin, och ska heller inte behandlas som en sådan och/eller bytas ut mot medicin du idag använder! Herbalifeline är ett kosttilskott och inget annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0