Snart är det på allvar!

Tänka sig, snart är 2011 här och det innebär att mitt nya liv startar. På riktigt. Kan ni förstå det? Och det bästa av allt är att jag är säker på att det kommer att gå bra, min magkänsla säger mig det. Det är längesen jag var så här motiverad sist! Och när man har den där motivationen som driver en framåt, då känner man sig verkligen "on top of the world", om ni förstår hur jag menar.


Förövrigt har jag idag insett hur lätt det faktiskt är att göra folk intresserade av det vi sysslar med, och det känns jättebra! Man får sig en liten kick i baken och motivation att anstränga sig ändå lite mer när man ser och hör människor som faktiskt är intresserade av det man gör.

Nu har jag dessutom planerat in en dag för min Grand Opening. Anslag om detta kommer att dyka upp på anslagstavlor, personalrum, postlådor och brevinkast inom kort. Allt kontorsmaterial, inkl. skrivare, extra patroner, lamineringsmaskin och plastfickor till denna är beställd och anländer på måndag. Perfekt! Nu är det bara nya visitkort jag ska fixa, sen är allt klart! Ja, det förstås.. det viktigaste saknas ju ännu, nämligen mitt produktlager. Det ska beställas den 4 januari och borde därmed anlända i tid för min Grand Opening. Även hyllan/vitrinskåpet som jag beställt från IKEA kommer att anlända nu till veckan, närmare bestämt den 5 januari om allt går som det ska. Så jaa. Allt faller på plats, och nu kör vi hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0